Μετά την παραγωγή του υβριδικού CR-Z και το extra (απαραίτητο θα λέγαμε) facelift από την Mugen, η Honda έρχεται να αναταράξει τα νερά επενδύοντας στο μέλλον, όπως προδιαγράφεται, της αυτοκίνησης, τα υβριδικά συστήματα. Έτσι δεν θα μπορούσε να παραμείνει στην "απλή" έκδοση των 122hp από το 1.5 λίτρων VTEC μοτέρ και ήδη οι Ιάπωνες σχεδιάζουν να προσδώσουν ένα πιο σπορ χαρακτήρα τοποθετώντας V6 κινητήρα με το υβριδικό σύστημα IMA (Integrated Motor Assist) κάνοντας το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο (που εφοδιάζει την υπάρχουσα έκδοση) να δείξει τον άλλο του εαυτό.