Μετά τα σχέδια απόσυρσης της Bridgestone από την Formula 1 την επόμενη σεζόν, έχει πάρει φωτιά η μάχη για την θέση του κατασκευαστή ελαστικών (βάσει των κανονισμών θα υπάρχει μόνο 1 κατασκευαστής κοινός για όλους) με την επικρατούσα Michelin να έχει θέσει πολύ αυστηρούς όρους για την επανασυμμετοχή της στο καλεντάρι της F1. Κάποιοι από τους πιο δεσμευτικούς όρους είναι ότι επιθυμεί να έχει δωρεάν διαφήμιση τόσο στην πίστα όσο και στα πλαϊνά των αγωνιστικών αλλά και κάθε ομάδα να καταβάλει το αντίτιμο των ελαστικών για κάθε σεζόν (υπολογίζεται στα 2~5 εκατομμύρια € για κάθε ομάδα). Επίσης, επιθυμεί την αλλαγή των ζαντών από 13 ίντσες σε 18 (με ελαστικά μικρότερου προφίλ) έτσι ώστε να είναι πιο κοντά στο πρόγραμμα παραγωγής αγωνιστικών ελαστικών που τρέχει ήδη ο Γάλλος κατασκευαστής ελαστικών.
Το αν θα επικρατήσει τελικά η "Τα θέλω όλα" Michelin ή αν η Bridgestone αναθεωρήσει τις απόψεις της περί αποχώρησης ή αν τελικά μπουν πιο δυναμικά στο παιχνίδι οι Hankook και Kumho θα το δείξει το εγγύς μέλλον.