Ο Αυστραλός Steve Durnin εφηύρε ένα σύστημα μετάδοσης CVT που διαφέρει από τα υπάρχοντα συμβατικά κιβώτια συνεχούς μεταβλητού χρονισμού (CVT) καθώς δεν χρησιμοποιεί ιμάντες αλλά γρανάζια και άξονες κίνησης (ότι υπάρχει και στα συμβατικά μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων). Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι αποτελείται από γρανάζια με σχήμα δακτυλιδιού και παράλληλους άξονες κίνησης που έχουν την δυνατότητα να μεταβάλλουν την μεταξύ τους απόσταση (η απόσταση αυτή καθορίζεται από την θέση τους στα "δαχτυλιδωτά" γρανάζια) και έτσι να προκαλείται αυξομείωση της σχέσης των γραναζιών κίνησης, όπως ακριβώς με τα παρόντα CVT. Έτσι επιτρέπει στην μηχανή να κινείται στις ιδανικές στροφές (εκεί όπου αποδίδει περισσότερο) ανεξαρτήτως της ταχύτητας του οχήματος. Σύμφωνα με τον σχεδιαστή του, Steve Durnin, είναι 20% πιο αποδοτικό σε σχέση με τα συμβατικά.