Αυτή είναι η τελευταία ενημέρωση από την Ιαπωνική φίρμα αφού στην Ευρώπη (συνεπώς και στην Ελλάδα) ισχύουν οι κανόνες του Euro 5 όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων. To μοντέλο 2011 RX-8 της Mazda δεν είναι "συμμορφωμένο" με τους εν λόγω κανόνες, οπότε σαν νέο όχημα δεν θα μπορεί να εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στα ευρωπαϊκά κράτη. Ο Wankel κινητήρας έχει υψηλό κόστος τροποποίησης και οι Ιάπωνες προτιμούν (λόγο κόστους) να μην κάνουν τροποποιήσεις στον υπάρχοντα αλλά να προχωρήσουν στην επόμενη έκδοσή του, που θα είναι διαθέσιμο το 2013. Όμως εδώ γεννόνται ερωτηματικά αφού το 2014 θα ισχύσει το πρότυπο Euro 6 και ο "ανανεομένος" πλέον κινητήρας του 2013 πιθανώς θα έχει τα ίδα ζητήματα.