Ξεκινώντας -αναγκαστικά- (όταν αναφερόμαστε στην Ferrari δεν μπορούμε να κάνουμε και αλλιώς..) από τον κινητήρα, είναιο ισχυρότερος ατμοσφαιρικός V8 4.5 λίτρων που έχει κατασκευάσει η Ferrari ποτέ και ίσως ο ισχυρότερος στην κατηγορία του που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Αποδίδει 570 ίππους και 540 Nm ροπής με λόγο συμπίεσης 12.5:1.
Το κιβώτιο είναι το πετυχυμένο και δοκιμασμένο 7-ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη F1 από την Getrag.
Τον ομαλό έλεγχο του οχήματος αναλαμβάνουν να φέρουν εις πέρας σύχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ορισμένα προερχόμενα από την Formula 1, όπως το E-Diff και το F1-Trac.
Το αμάξωμα είναι σχεδιαμένο από τον οίκο Pininfarina και στην σχεδιαστική εργονομία του εσωτερικού έχει συμβάλει και ο Michael Schumacher ενώ το σασί είναι από αλουμίνιο.
“Ένα μικρό βήμα από την Ferrari – Ένα μεγάλο άλμα για την αυτοκίνηση”.
Παρακάτω φαίνονται ορισμένες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά....
Dimensions and Weight
Overall lenght 4527 mm (178.2 in.)
Overall width 1937 mm (76.3 in.)
Height 1213 mm (47.8 in.)
Wheelbase 2650 mm (104.3 in.)
Dry weight 1380 kg (3042 lbs)*
Weight/power ratio 2,42 kg/CV (7.16 lbs/kW)
Weight distribution fr/r 42%/58%
Engine
Type V8 – 90°
Total displacement 4499 cc (274.5 cu in.)
Maximum power 570 CV (425 kW)** @ 9000 rpm
Maximum torque 540 Nm (398 lbs/ft) @ 6000 rpm
Specific power output 127 CV/l
Compression ratio 12.5:1
Tyres
Front 235/35 ZR20 8.5”
Rear 295/35 ZR20 10.5”
Performance
Maximum speed >325 km/h (>202 mph)
0-100 km/h - Ν/Α
Fuel Consumption + Emissions
Fuel consumption*** 13.7 l/100 km
Emissions*** 320 g CO2/km
Gearbox
Gearbox Dual-clutch, 7-speed F1
Electronics
Electronics E-Diff3, F1-Trac, high-performance ABS
Νote
* With forged wheels and Racing seats
** Including 5 CV of ram effect
*** Combined cycle (ECE+EUDC)