OPC, 3 γράμματα που μεταμορφώνουν κάτι κοινό και μαζικής παραγωγής σε μοναδικό και ξεχωριστό.
Αυτή την φορά, το Opel Perfomance Center, έδειξε από νωρίς τις διαθέσεις του με το υψηλό τεχνολογικό-μηχανολογικό υπόβαθρο που το διακρίνει, μεταμορφώνοντας το νεοσύστατο και επιτυχημένο Insignia σε σπορ αυτοκίνητο παραγωγής.
Ξεχωριστό όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και μηχανολογικά. Εφοδιάζεται με αλουμινένιο V6 κινητήρα Ecotec 2.8 λίτρων τούρμπο με μέγιστη απόδοση 325 ίππων και 400 Nm ροπής. Η τετρακίνηση βοηθάει στην σταθερότητα του οχήματος αλλά και την ομαλότερη διαχείρισή του, με την βοήθεια του εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης Adaptive 4x4 σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο (πίσω) μπλοκέ διαφορικό eLSD. Το κιβώτιο ταχυτήτων παραμένει μηχανικό 6-τάχυτο.
Βέβαια η μοναδικότητα απαιτεί και μοναδικά πορτοφόλια αφού η τιμή του φτάνει τα 46000 € στην Ελλάδα.
Παρακάτω φαίνονται φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά......
Engine
Configuration Ecotec 60º V6
Location Front, transversely mounted
Construction aluminium alloy block and head
Displacement 2.792 liter / 170.4 cu in
Bore / Stroke 89.0 mm (3.5 in) / 74.8 mm (2.9 in)
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Fuel Injection
Aspiration Twin-scroll Turbo
Drivetrain
Gearbox 6 speed Manual
Drive All wheel drive
Performance figures
Power 325 bhp / 242 KW
Torque 400 Nm / 295 ft lbs
BHP/Liter 116 bhp / liter
Top Speed 250 km/h / 155 mph
0-60 mph 5.8 s