Mε σασί από ανθρακονήματα ενισχυμένα με τιτάνιο και αναρτήσεις από μαγνήσιο και τιτάνιο, επιτυγχάνει παράλληλα μείωση βάρους αλλά και υψηλά επίπεδα downforce (κάθετης δύναμης) στις υψηλές ταχύτητες (ενδεικτικά φθάνει τα 750 Kg στα 300 χλμ/ώρα. Τέλος, παρέχει και υψηλά επίπεδα ακαμψίας αφού με τα εργοστασιακά ελαστικά μπορεί να παράγει μέχρι 1.45 G (επιτάχυνση της βαρύτητας) πλευρικής επιτάχυνσης.
Φυσικά, για να παραχθούν αυτές οι ταχύτητες και δυνάμεις απαιτείται και ο ανάλογος κινητήρας. Στην περίπτωση αυτή ανέλαβαν δράση οι Γερμανοί της Mercedes-Benz που σε συνεργασία με τον βελτιωτικό τους οίκο AMG παρήγαγαν έναν V12 7.3 λίτρων κινητήρα με μέγιστυ ισχύ 678 ίππων και ροπής 780 Nm.
Αλλαγές υπάρχουν και στο σύστημα μετάδοσης αφού φέρει ένα σειριακό σύστημα αλλαγής ταχυτήτων (6) χωρίς την παρουσία συμπλέκτη (clutchless) με χρόνο αλλαγής ταχυτήτων κάτω από 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Τέλος, η τιμή του δικαιολογεί απόλυτα τον όρο “εξωτικό”, αφού φτάνει τα 1.300.000 €.
Παρακάτω φαίνονται ορισμένες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά......
Technical Specifications:
- Mercedes Benz AMG engine, Power: 678 hp, Torque: 780 Nm
- Carbon-titanium monocoque
- ECU, Traction control, ABS by Bosch Engineering
- Inconel/titanium exhaust system coated with ceramic
- Suspensions in magnesium and titanium
- Cima sequential gearbox (6 speed), robotized by Automac enginnering
- APP monolitic wheels forged in aluminium and magnesium, Size: front 9x19 – rear 12,5x20
- Pirelli PZero tyres. Size: front 255/35/19 - rear 335/30/20
- Pagani leather/carbon fibre racing seats
- Brembo brakes in carbo-ceramic self ventilated with hydraulic servo brake, Size: front 380x34 mm, monolitic 6 piston caliper; rear 380x34 mm, monolitic 4 piston caliper
- Dry weight 1.210 kg
- Weight distribution in driving condition: 47% front, 53% rear
- Acceleration: 0-100 Km in 3.4 sec., 0-200 in 9.6 sec.
- Braking: 100-0 km in 2.1 sec., 200-0 km 4.3 sec.
- Maximum side acceleration: 1,45 G (with road tyres)
- Downforce at 300 kph: 750 kg