Βγαλμένο από όνειρο, τόσο σχεδιαστικά όσο και ο κινητήρας ή ακόμη και ο εσωτερικός διάκοσμος που μάλλον θυμίζει υπερπολυτελές γραφείο παρά όχημα.......
Η “ψυχή” του οχήματος είναι ο ίδιος αλουμινένιος κινητήρας W16 8 λίτρων που υπάρχει και στην Veyron, μόνο που φέρει 2 υπερσυμπιεστές (αντί των 4 τουρμπινών που υπάρχουν στην Veyron) και η υποδύναμη υπολογίζεται στους 900 ίππους και η ροπή στο αστρονομικό νούμερο των 1218 Nm ενώ η κίνηση γίνεται και στους 4 τροχούς. Βέβαια υπάρχει και το αντίτιμο σε ότι αφορά πολυτέλεια και μεγάλο αμάξωμα (5.37 μέτρα), και δεν είναι τίποτα άλλο από τα κιλά του οχήματος, που υπολογίζονται στους 2.1 τόνους.
Το αμάξωμα αποτελείται από αλουμίνιο και πλαστικό ενισχυμένο από ανθρακονήματα (CFRP).
Παρακάτω φαίνονται ορισμένες εικόνες και τα τεσχνικά χαρακτηριστικά.....
Engine W16
Location Front, longitudinal
Displacement 7993cc
Cylinder block Aluminium alloy, dry sumped
Cylinder head Aluminium alloy, dohc, four valves per cylinder
Fuel & ignition Electronic engine management and fuel injection, twin superchargers
Max power c900bhp (est)
Max torque c900lb ft (est)
Transmission Eight-speed automatic gearbox, four-wheel drive
Front suspension Double wishbones, coil springs, electronically controlled dampers (to be confirmed)
Rear suspension Double wishbones, coil springs, electronically controlled dampers (to be confirmed)
Brakes Ventilated discs, ABS, ESP
Wheels 22in alloys front and rear
Tyres 285/35 XR22 front and rear
Weight (kerb) 2100kg (est)
Power/weight 435bhp/ton
0-62mph sub-3.0sec (est)
Top speed up to 240mph (projected)
Price £900,000 (est)